• 1403/05/06 - 12:12
  • تعداد بازدید خبر : 84
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقدیر از عملکرد کارشناسان اورژانس با حضور خانواده بیماران

جمعی از خانواده بیماران با حضور در مرکز اورژانس گیلان ، به منظور عملکرد مناسب در حوزه، فوریتهای پزشکی از کارشناسان اورژانس گیلان ، تقدیر و تشکر کردند .

کارشناسان عملیاتی اورژانس گیلان با حضور خانواده‌ بیماران در مرکز اورژانس مورد تقدیر قرار گرفتند .
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - مراسم تجلیل از کارشناسان اورژانس  با حضور معاون فنی و عملیات ، مسئول حراست ، مسئول بازرسی ،  مسئول رسیدگی به شکایات و سامانه ۱۹۰ و همچنین تعدادی از خانواده‌های بیماران ، برگزار شد .
 این مراسم به منظور درخواست تقدیر و رضایتمندی خانواده بیماران از عملکرد حرفه‌ای و تلاش بی‌وقفه در حوزه فوریت‌های پزشکی و همچنین رفتار مطلوب و مناسب کارشناسان اورژانس گیلان ، تشکیل شد .
 مسعود جوبنه ، معاون فنی و عملیات اورژانس گیلان ، به نمایندگی از سوی دکتر جمشید محمدی ، رئیس مرکز اورژانس گیلان ، ضمن خیر مقدم به خانواده بیماران به تشریح عملکرد و وظایف اورژانس در حوزه فعالیت‌های پزشکی پرداخت .
 در ادامه ؛ نمایندگان خانواده بیماران هر کدام ضمن توضیح حادثه پیش آمده و عملکرد مثبت کارشناسان و به طور کلی مجموعه اورژانس ، از کارکنان عملیاتی اورژانس گیلان ، تقدیر و تشکر کردند .
در پایان مسئول حراست مرکز اورژانس گیلان ، با قدردانی از خانواده بیماران و حضور گرم آنها ، این جلسات را به جهت بالا بردن سطح کیفی عملکرد اورژانس بسیار مفید توصیف کرد .
روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 126963
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/05/06 12:12