• 1402/09/01 - 19:26
  • تعداد بازدید خبر : 185
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تجلیل از پرستاران نمونه استان

به مناسبت روز پرستار انجام شد

پرستاران و کارشناسان فوریت پزشکی ، مورد تجلیل قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان : چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ - مراسم تجلیل از پرستاران نمونه با حضور آیت الله فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در استان - دکتر عباسی ، استاندار گیلان - دکتر آشوبی ، ریاست محترم علوم پزشکی گیلان ، دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس گیلان و تنی چند از روسای ادارات و ارگانهای دیگر در سالن اجتماعات شهدای فراجا ، برگزار شد .

در این مراسم آیت الله فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان ؛ اولین خصلت پرستاران را عشق به مردم و خدمت به آنها برشمرد و گفت: ماندن در کنار بیمار از نخستین شخیصه‌های پرستار است که برای آن ثواب بسیاری است.

آیت الله فلاحتی داشتن عاطفه را دومین ویژگی پرستار برشمرد و افزود: بیمار وقتی عارضه‌ای برایش حادث می‌شود، اول پرستار را بر بالین خود میخواهد و این حاوی پیام است.

در ادامه دکتر عباسی ؛ با تجلیل از روز پرستار ، از فعالیت‌های پزشکی و اورژانس بانوان تقدیر کرد و راه‌اندازی اورژانس بانوان را بسیار خوب توصیف نمود .

استاندار گیلان با تأکید بر حمایت مادی در کنار حمایت معنوی ، عنوان کرد : با جدیت در شورای اداری کشور از اعمال فوق العاده خاص پرستاران دفاع خواهم کرد .

دکتر آشوبی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان : ضمن تبریک هفته بسیج و روز پرستار، یاد و خاطره شهدای پرستار استان را گرامی داشت .

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان , گفت ؛ پرستاران همیشه مورد عنایت خداوند عزوجل و جامعه هستند و بدون حضور سپیدپوشان نظام سلامت، ارائه خدمات درمانی در سطوح بهداشتی و درمانی ممکن نیست و به تعبیر رهبری معظم انقلاب پرستاران در چشم مردم، عزیزتر و شرافتمندتر از همیشه هستند.

 دکتر آشوبی با اشاره به موضوع فوق‌العاده خاص، افزود : مطالبه پرستاران به صورت ملی در حال پیگیری است و امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود.

در این مراسم از پرستاران نمونه استان با تقدیم لوح تقدیر ، تجلیل شد .

روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 115010
کلمات کلیدی
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/09/01 19:26