• 1402/07/24 - 18:49
  • تعداد بازدید خبر : 136
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

معرفی سرپرست اورژانس آستارا

 سرپرست جدید اورژانس آستارا معرفی شد
به گزارش روابط‌عمومی مرکز اورژانس گیلان : دوشنبه ۲۴ مهرماه ، طی مراسمی با حضور دکتر احمدی ، مدیر شبکه بهداشت آستارا ، مسئولین و کارکنان این شبکه و آقای جوبنه ، معاون فنی و عملیات اورژانس گیلان ؛ آقای فرید عرب‌زاده ، به عنوان سرپرست جدید اورژانس بندر آستارا معرفی شد .
در این مراسم دکتر احمدی ، مدیر شبکه بهداشت آستارا از آقای آقایی به دلیل همکاری مستمر ، طی سالیان متمادی ، تشکر کرد و ضمن خوش‌آمد‌گویی به آقای عرب زاده ، ایشان را به همکاری و تعامل به جهت پیشبرد اهداف اورژانس آستارا ، دعوت کرد .
در ادامه مسعود جوبنه ، معاون فنی و عملیات به نمایندگی از دکتر محمدی ، رئیس مرکز اورژانس گیلان ، ضمن قدردانی از آقای آقایی که به عنوان یک بزرگتر و دلسوز حضور داشتند ، از آقای عرب زاده درخواست کرد که به عنوان یک پشتوانه قوی در پایگاه های آستارا عمل کند و همچنین تعامل با مسئولین شهری ، به خصوص شبکه بهداشت ، را از یاد نبرد .
سپس ، سید قهرمان آقایی ، مسئول اسبق اورژانس آستارا ، کارکنان اورژانس این منطقه را بسیار کاربلد و با صداقت معرفی کرد و از دکتر محمدی ، رئیس اورژانس گیلان و دکتر احمدی ، رئیس شبکه بهداشت آستارا ، به دلیل کمکهای فراوان در این سالها ، تشکر کرد .
در پایان : از آقای آقایی با تقدیم لوح ، به صورت جداگانه ، به پاس سالها خدمت صادقانه ، از طرف رئیس اورژانس گیلان و رئیس شبکه بهداشت ، تقدیر شد و ابلاغ سرپرستی آقای عرب زاده نیز توسط معاون فنی و عملیات گیلان به وی ، تقدیم شد .
روابط‌عمومی مرکز اورژانس گیلان
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 112689
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/07/24 18:49