• 1400/11/19 - 14:04
  • تعداد بازدید خبر : 220
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در هشتمین روز از گرامی داشت دهه مبارک فجر:

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی تالش 2 و تاسکوه افتتاح شدند

پیش از ظهر امروز؛سه شنبه-19بهمن ماه- دو پایگاه اورژانس تالش 2 و تاسکوه با حضور مسئولین شهرستانی و دانشگاهی به بهره برداری رسیدند.
-
پایگاه اورژانس شماره 2 تالش که به نام شهید مدافع سلامت افشین پاشا پرست مزین گشته به مساحت 80 متر مربع از نظر موقعیت مکانی بین پایگاه های تالش و اسالم قرار گرفته است و با افزوده شدن آن تعداد پایگاه های منطقه به 5 پایگاه افزایش می یابد.
اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه، 10 میلیارد و 600 میلیون ریال می باشد.

-
پایگاه اورژانس جاده ای تاسکوه ماسال که به نام زنده یاد دکتر مهدی فتحی مزین شده است نیز به مساحت 120 متر مربع توسط خانواده مرحوم دکتر مهدی فتحی ساخته شد و توسط اورژانس تجهیز گشت. پایگاه تاسکوه با فاصله 10 کیلومتری از پایگاه ماسال در منطقه توریستی ماسال به گیلوان  با تخصیص اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 100 میلیون ریال به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی گیلان افزوده شد.

با افزوده شدن این دو پایگاه به اورژانس پیش بیمارستانی گیلان، مناطق تالش و ماسال بیش از پیش آماده امدادرسانی مطلوب تر به بیماران و مصدومان خواهند بود.

این دو بهره برداری در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی- فرماندار-بخشدار-امام جمعه-فرمانده سپاه-دهیار-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان-رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مسئولین و نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی گیلان صورت پذیرفت.

روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 82794
- اخلاقی
خبرنگار

- اخلاقی

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/11/19 14:04