• 1403/01/14 - 17:35
  • تعداد بازدید خبر : 95
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

در طرح امداد نوروزی : بیش از بیست و سه هزار تماس با اورژانس برقرار شده است

اورژانس گیلان در پی خدمات رسانی به هموطنان عزیز در طرح امداد نوروزی تعداد ۹۷۰۰ ماموریت ، انجام داده است

رئیس مرکز اورژانس گیلان خبر داد

 بیش از ۲۳ هزار تماس تا پایان طرح امداد نوروزی به ثبت رسید .

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان : سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - دکتر جمشید محمدی ، رئیس مرکز اورژانس گیلان در مصاحبه‌ای با واحد روابط عمومی اعلام کرد : در راستای ارائه خدمت به هموطنان عزیز ، اورژانس گیلان ، در طرح امداد نوروزی ، از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پاسخگوی ۲۳۷۹۱ تماس بوده و تعداد ۹۷۰۰  ماموریت ، انجام داده است .

وی افزود ، از این تعداد ماموریت ۸۱۰۹ مورد ، مربوط به بیماران شرایط حاد اورژانسی بوده و تعداد ۱۵۹۱ مورد ، مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات شهری و برون شهری بوده است .

دکتر محمدی افزود : از ابتدای طرح سلامت نوروزی ، تعداد ۴۲۲ نفر ، جهت دریافت خدمات پزشکی ، به کمپ طرح سلامت نوروزی واقع در عوارضی امامزاده هاشم مراجعه نموده و از خدمات فوریت‌های پزشکی به صورت حضوری استفاده کردند  .

در ادامه دبیر طرح سلامت نوروزی گفت : در ایام طرح سلامت نوروزی و استفاده مسافران از وسایل گرمایشی غیر استاندارد تعداد ۳۴ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش شده که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان گیلان به مراکز درمانی انتقال داده شدند .

رئیس مرکز اورژانس گیلان ، خاطرنشان کرد : اورژانس با ۸۶ پایگاه شبانه روزی از طریق شماره ارتباطی ۱۱۵ در خدمت مردم خوب گیلان بوده و کلیه خدمات آن رایگان است .

روابط عمومی مرکز اورژانس استان گیلان

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 120901
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

آخرین بروز رسانی : 1403/01/14 17:35