• 1402/08/12 - 14:11
  • تعداد بازدید خبر : 173
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حریق کمپ ترک اعتیاد ، حادثه آفرید

 
 
کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ، شهرکومله ، طعمه حریق شد و تعداد زیادی مصدوم و فوتی بر جای گذاشت .
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان : جمعه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ ؛ در ساعت ۵:۴۲ بامداد ، طی تماسی مبنی بر حریق کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود و تعداد بالای مصدومین ، بلافاصله با توجه به شدت حادثه ، ۶ دستگاه آمبولانس از شهرهای کومله ، لنگرود ، اطاقور ،شلمان و رودسر به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه مصدومین را به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود ، منتقل کردند .
 معاون فنی عملیات اورژانس در ساعات اولیه این حادثه در محل حادثه حاضر شد و طبق هماهنگی با رئیس مرکز اورژانس گیلان ، روند درمان و انتقال مصدومین را دنبال نمود .
تا این لحظه تعداد مصدومین و فوتی‌ها ۴۹ مورد گزارش شده و در مصدومین حادثه در بیمارستان شهید حسین پور ، پس از مداوای اولیه توسط چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان ولایت رشت جهت مراقبت‌ها و درمان تخصصی ، منتقل شدند
دکتر محمدتقی آشوبی ، رئیس دانشگاه - دکتر محمدی ، رئیس مرکز اورژانس گیلان - دکتر گل شکن ، معاون توسعه دانشگاه و دکتر ضیابری ، معاون درمان دانشگاه ، در محل بیمارستان ولایت حاضر شدند و از نزدیک روند درمانی مصدومان را پیگیری کردند .
دکتر آشوبی ضمن تاسف از این حادثه اندوهبار گفت : کادر درمان برای نجات جان مصدومان این حادثه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهند بست .
خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد
روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 113713
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/12 14:11