• 1403/06/26 - 03:54
  • تعداد بازدید خبر : 32
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، به مناسبت روز ارژانس ، از کارشناسان اورژنس گلسار تقدیر کرد

در دیداری صمیمی ، کیوان مرتضوی ، مدیرکل تامیمن اجتماعی گیلان ، با حضور در پایگاههای اورژانس گلسار ، با کارشناسان اورژانس دیدار و از آنان ، قدردانی کرد .

با حضور در پایگاه‌های گلسار رشت
مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان روز فوریت‌های پزشکی را به ریاست و کارشناسان اورژانس گیلان تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان : به منظور پاسداشت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی ، کیوان مرتضوی ، مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان ، رامین پورعباسی ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و امیررضا زندی‌فر ، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی استان گیلان با حضور در پایگاه‌های شماره ۲ و ۷۵ استان ، واقع در گلسار رشت ،  این روز را به ریاست ، کارکنان و کارشناسان اورژانس گیلان ، تبریک گفتند .
در این دیدار صمیمی ؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان  روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی به ریاست و کارکنان مرکز اورژانس گیلان گفت و افزود : باعث مباهات و افتخار است که مرکز اورژانس گیلان به عنوان پیشگامان عرصه سلامت ، گذشت و نوع دوستی در زمره بیمه شدگان ساختمان تامین اجتماعی می‌باشند .
گفتنی است : مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به منظور گرامیداشت روز اورژانس در پایگاه‌های امام علی و توحید گلسار ، حضور یافته و با اهدای گل ، از کارشناسان تلاشگر اورژانس گیلان قدردانی کرد .
روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 128704
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/06/26 03:54