• 1403/02/28 - 21:20
  • تعداد بازدید خبر : 74
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سخنگوی اورژانس گیلان : یک جوان در اثر صاعقه زدگی جان خود را از دست داد

مسعود جوبنه ، معاون فنی و عملیات و سخنگوی اورژانس گیلان در مصاحبه ای از مرگ جوان سی ساله در اثر صاعقه زدگی در شهرستان تالش ، بخش حویق ، خبر داد .

 
صاعقه در شهرستان تالش جان یک تن را گرفت.
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان : جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ : مسعود جوبنه ، معاون فنی و عملیات و سخنگوی اورژانس گیلان ، در مصاحبه‌ای با واحد روابط عمومی مرکز اورژانس ، از فوت جوان ۳۰ ساله در اثر صاعقه زدگی خبر داد .
جوبنه افزود در ساعت ۱۰ و ۵۳ دقیقه صبح ، ماموریتی مبنی بر حادثه صاعقه زدگی در شهرستان تالش نزدیک به آبشار زمرد اعلام شد و کارشناسان اورژانس حویق در سریع‌ترین زمان ممکن ، به محل مورد نظر اعزام شدند.
معاون فنی و عملیات اورژانس گیلان افزود مصدوم ، جوان ۳۰ ساله اهل شهرستان اردبیل بود ، که در نزدیکی آبشار زمرد در بخش حویق شهرستان تالش دچار حادثه صاعقه زدگی شده و متاسفانه با توجه به نوع آسیب دچار ایست قلبی تنفسی شده بود که علیرغم تلاش های کارشناسان اورژانس استان و انجام عملیات احیای قلبی ریوی و انتقال به مرکز درمانی متاسفانه این جوان جان خود را از دست داد.
مسعود جوبنه ادامه داد ؛ علیرغم هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی و توصیه های ضروری از جانب دستگاههای امدادی به هموطنان عزیز ، بعضا شاهد اینچنین حوادث تلخی خواهیم بود . 
از هموطنان عزیز تقاضا می‌کنیم هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم .
روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها,خبر حوادث
  • کد خبر : 124184
روابط عمومی اورژانس گیلان
خبرنگار

روابط عمومی اورژانس گیلان

آخرین بروز رسانی : 1403/02/28 21:20